halo and walking on sunshine✨ / ※※I'M SORRY FOR MY POOR ENGLISH※※
I'm from JPN.I'm interested in Chinese history,culture,language and so on.
Especially,San Guo Zhi(Three Kingdoms) is the life(*´∀`*)

主に三国志関係のこと呟いてます(*´∀`*)今はドラマの萌え話ばっかりです。笑
まだまだ初心者で勉強中。古代中国詳しくなりたい!o(-_-)o
語れる友がいないから暴走気味かも…
ziseviolet:
“Traditional Chinese Hanfu.
”
Beautiful! Notes: 421

有名おとぎ話全部ハンフーにするの楽しそう!

liaoh92:
“beauty and the beast
” Notes: 573